remove ad

*

Hati dan Rindu
2011-10-20, 3:24 pm

*

previous

next

archives

..... .....

ª²ª²ª

leave me notes

bio

shout!

my fotolog

joined rings

my deviantart

my plurk

wishlist

diaryland

ª²ª²ª

Favourite reads:

Polaroid Mania

atwowaydream

kaiofhearts

ª²ª²ª

//Music Player has been turned off//

ª²ª²ª

my current mood:

The current mood of mazdiza at www.imood.com

5 most recent posts:

.broken. - 2012-02-09
3.80 - 2012-02-03
do you....? - 2011-12-25
Lonely day.... - 2011-12-20
13 . 12. 11 - 2011-12-14

ª²ª²ª

say something! ^^

Other:

Personal Blogs Blog Directory

Blog Directory & Search engine

ª²ª²ª

ª²ª²ª

Khamis, 20hb oktober 2011.

Dear Diary,

harini cedey...cinta hati kena p keja jauuuhh...rinduuu...baru tak jumpa sehari dah rindu...kena tggu sampai isnin... :(

ikutkan ati, mcm nak lari sj dr sni n ikut dia..tp tak bole... :(

coretan hati, kdg2 ada bnda yg rsa nk ckp kat dia...tp, tak mampu...sementara ni tulis kat diari dlu pun boleh la...

Rasa mcm2 nak ckp, bnyk benda sgt rasa nak cakap kat sini, tapi sebenaqnya taktau nk cakap...mgkin bnda yg di rasakan bnyk tu cuma satu ja = RINDU.

Beratnya rasa rindu...umah pun jauh...buah hati pun jauh skrg...rindu...dah nak 100 kali sebut rindu...tak kurang pun rindu ni bila sebut bnyk2 kali...tapi, bila dapat tulis kat sini, rasa kurang skit beban dlm hati...

Hati oh hati, sabar ya...nak buat mcamana...takpa isnin nnti dia balik...yeay! tp ni baru hari khamis...sobs.. Rindu... Kat dia pun dah ckp berjuta kali dah rindu...taktau cmna lg dah nk sebut...

Kamu, sy rasa kamu tak bukak kot diari sy ni...tp sy nak bitau kamu, sy sgt syg kamu, sgt rindu kamu... Sy nak ckp kat kamu ni...tp dah bnyk kali sgt sy ckp, takut kamu bosan... :(

Esok hari jumaat...apa nk buat ni, rindu... :( lepas tu hari sabtu, apa nak buat ni, lambat lg nak isnin...rindu... Hari Ahad pastu...hmmmm...isnin mcm jauh gak lg...rinduu... :(

Dia tau tak sy rindu dia cmna? Dia rindu sy gak ka?

Rasa mcm takleh nak pikir ja...yg tau rinduuuu...

Napa asyik nak nanges ja ni... :'( Sy mmg kuat nanges...tp sy tak suka nanges...sy benci nanges...sy tau org pun benci tgk sy nanges...kalau sy tgk diri seniri nanges kat depan cermin pun sy benci gak...tp nak buat cmna...

Rasa sunyi sgt tanpa kamu di sisi...cinta...

Maafkan sy, sy tau sy serba kekurangan..sy suka merengek kat kamu kan...sy pun kuat merajuk...sy jgk bnyk cerewet...sy jgk cpt cemburu...but i really cannot help it... I just love u too much...im always scared i would be losing u to someone else...so, pretty please tell me you really love me? I really do love you...

I really, really do..sgt cintakan kamu, sygkan kamu... sy takleh xdqr suara kamu mlm2..klu tak dgr sehari, boleh nanges...nanges bkn sikit2...nanges smpai saket pala...mata bengkak tak yah cerita...mmg mcm bdk manja kan sy ni..tp sy ada awk sj...awk sj yg sy percaya utk segalanya... :'(

Kdg2 kita gaduh skit...sy mmg degil kdg2..sy tau..rasa besalah sgt...tp degil sy kejap ja...awk cakap2, jap2 tu sy dah tak degil dah...sy harap sgt awk bleh bersabar dgn degil sy...sori comeyy... :( tp sy tak degil mana pun..sy salu dgq ckp awak... tp kdg2, bila kita gaduh2, awak tension2 awak suka letak tepon...sy sedih sgt bila awak buat cmtu... :'( ya mmg kdg2 sy mcm marah awk, tp sy bkn marah...sy salu jd cmtu sbb terasa ja...tp cmna sy sedih pun sy tak pernah ada hati nak letak tepon tau... Sbb sy syg sgt kat awak...sy tau kalu sy letak tepon, nti sbnarnya sy yg sedih n sakit... tp awak suka letak tepon msa gaduh... awak buat sy takut sgt bila awak letak tepon...sy taktau pastu sy akan dgr sora awak lg ka tak..dpt jumpa awak lg ka x...sedey tau... bila awk buat cmtu..sy nanges bnyk..saket pala..bengkak mata...nanges smpai tetidoq...bngun2, mata jd lagi teruk...takleh p kelas... sy bnyk kali dh nk ckp kat awk jgn letak tepon...sy tak kuat... :'(

Harini dah 20hb Oct..dah stahun sy kenal awak...sy da bitau awak..mgkin tak terlalu bermakna buat awk..tp bermakna buat sy...tp sy tak kisah klu awak x anggap tu penting sgt...biarlah sy ja yg tau kenapa bermakna... Sy nak crita kat org pun tak mampu prasaan sy...tp sy hepi sgt..pd tahun lepas, tarikh ni, sy kenal awak...it was the start of something i never thought would happen...masa tu sy tgh cedey sgt..cedey krana sorg yg tak layak... bodo kan sy ni time tu.. tp tu smua dh tak penting...yg penting skrg, sy dah jumpa awak...lelaki paling comeyyy, senyum paling comeyyy,heee..tp, bkn comeyy awk tu yg sy cinta, sy cinta diri awak, hati awk.. You are so beautiful...inside-out...everyday i feel blessed for knowing you... I'm grateful, that i met you, on that very eventful day, 19th of October 2010...

tak pernah sgka dpt bersama org mcm awak...u r my only true love...sy nak bitau awak, tp sy tak reti...mgkin nati isnin ni sy jumpa sy bitau...awak cinta sejati sy yg pertama..sbb awak ja yg btul2 syg sy.. Sblum ni sy sunyi ja..sy dah bosan idup sunyi.. sy benci idup sunyi..tp idup sy mmg sunyi ja dr kecik...mak pun tak syg sy sgt...pak tak amik tau...sakit ka, lapaq ka, demam ka, takdak sapa peduli...salu terpinggir..sy pun taktau knpa mak mcm tak suka sy...mgkin sbb sy ni tak cantik, tak pandai, tak mcm yg dia nak...itu la yg mak salu ckp... :'( msa kecik2, bila sy saket n btau mak, mak salu suruh sy dok diam...mak x caya sy saket..mak x caya apa2 ja yg sy ckp..sy cedey ka takut ka...mak x pnah dgq.. Pastu lama2, sy xpnah ckp apa2 lg kat mak...sbb takut nti cedey bila ckp mak taknak dgq... I was deeply hurt...u were and still my only one, Mother...but u ignored me all the time... :'( ..sy syg sgt mak, tak pnah dendam ngan mak, tp kecewa n terkilan sy xleh ilang cmtu ja... :'( sy tingin nak ada adik, sbb tgk kwn2 seronok ada adik bleh teman... sy takda sapa pun yg kisah...masa kecik2 tu, sy salu sedey...kwn2 pun jahat..suka buli..mgkin nmpak sy mcm sonok jd anak bongsu...kononnya manja, mintak apa smua dpt.. :'( padahal, drjah 5 dah kena kumpul duit beli kasut skolah seniri..bukan nk mengungkit..tp cedey sgt rasa bila org yg tak tau tntang hidup sy ckp mcm2 cmtu... Sbb tu sy benci kwn...hidup tak perlu berkawan pun x apa...tp sy nak satu ja...satu hari nanti sy hrp akan jumpa sorang teman hidup yg setia n faham sy..bl ada owg tu sy tak sunyi dah...

saya percaya org tu ialah awak...

sy dah jumpa awak...

kan.

Sy dah gembira.

Sy tggu awak balik isnin ni. Msti sy bnyk nanges sbb rindu. tp takpa. sy tggu awk, cinta. <3

:)

~~~~ si kuat nanges, MA

 

..... ..... ribbon

:: previous :: next :: home :: archives ::

 

ª²ª²ª

layout was created by me,

but not all materials posted here are owned by me. click here for more info.